18 Ağustos 2014 Pazartesi


Tangle Teezer

Herkese yeniden Merhaba. Sizlere müthiş bir tarak-fırça kombinasyonunu içerisinde barındıran mucizevi bir şeyden bahsedeceğim bu postumda: Tangle teezer. 

Gerek saçlarımı hiç elektriklendirmeden tek bir dokunuşla çözmesi, ayırması, gerekse pratik kullanımı vazgeçilmezlerim arasına girmesine yetti bile. Kendisini 1 seneden fazla bir süredir aralıksız kullanıyorum. Yapısındaki fırça vazifesi gören dişleri halen sağlam ve düzgün. Kendim bu kadar memnun kalınca benim düz ve kalın telli olan saçlarıma nazaran ince ve dalgalı olan saçlara sahip kardeşime de aynı ürünün bu sezonun trend rengi olan bebe mavisi renginden aldım. Kendisi de severek kullanıyor.




Tarağın elde tutuluşu çok iyi, ergonomik bir formu var. İlk basta sapsız bir tarak kullanmak tuhaf geldiyse de, simdi çok memnunum formundan. Tamamen plastik olduğu için kılları bir sünger ile tutan diğer taraklardan farkı, ıslak kullanımda süngerin suyla dolmaması. Diğer taraklardan başka bir farkı ise, tangle teezerın dişlerinin saçınızı tararken tamamen saçınızın içine girmemesi. Saç derinize değmediğinden sanki sadece yüzeydeki saçları tarıyor gibi bir his veriyor, ama sonuç olarak bütün saclar taranmış ve düz oluyor. Bu yüzden saç derisi hassas olanlar için de uygun bence. Ayrıca plastik oluşunun düşünülenin aksine asla elektriklenmeye sebebiyet vermediğini de belirtmek isterim.




Ben Almanya’da amazondan sipariş ettiğim bu ürün aynı zamanda Dougles’larda da reyonlardaydı. Türkiye’de şehir fırsatında 19 TL gibi çok uygun bir fiyata karşılaştım. Bence yakaladığınızda muhakkak edinin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder