26 Kasım 2013 Salı

Dukan Amcayla Kilolara Veda !

Memlekete dönüş yaptım a dostlar! Hayata bağlandım tekrar. kendimin rahatsız olduğu yetmiyormus gibi her gören ayyyy ne kadar kilo almışsın da diyince dedim başlamak lazım diyete.. hep aklımdaydı geleli beri bir beslenme uzmanına gideyim vs vs.. Sonraaa bir gün eski vefalı dostlarımla bulusacaktım. Bitanesi yemekten sonra zorla beni kitap magazasına soktu ve Dukan amcayla tanıştırdı. Henüz kitabı bitirmedim ortalarındayım ancak anlattıkları çok mantıklı geldi. Karatay diyeti falan zaten yatmamıştı kafama dedim :)

Şimdi atak evresini atlatmış bulunmaktayım.. Sıra seyir evresinde yanii asıl kilolarımı vereceğim evrede !  21 Kasım 2013te 83,7 kilo ile başladığım yolculuğum 5 gün sonrasında, bugün 80,6ya indi. Bu sabah kalktığımda havalara uçtum resmen 3,1 kg hic de fena değil :) 

Az önce true weight hesaplamamı yaptım oldukça normal hatta normalden fazla bir kilo kaybım var bu evrede.Buradan hesaplayabilirsiniz :http://www.dukandiet.co.uk/calculate-your-true-weight/my-program



Nisan ayı için hedefim 59 kg çıktı :) Hiç de fena değil -aklımın bir köşesinde hep 56 yatsa da- . Bakalım göreceğiz. 

Diyetin en sevdiğim yanı Yulaf ezmesi. Ne mucizevi bişey o kardeşim! Nasıl da tok tutuyor insanı! Yumurtayla da birleşince demeyin gitsin =) Tüm gün birsey yemesem dururum öyle. Tabii yürüyüşü ihmal etmemek lazım günde 1 saat yürüyorum eve gelince de birkaç workout yaptıktan sonra hersey mükemmel. Youtube'da birçok workout egzersizleri bulabilirsiniz. Ben en çok dansla birlikte olanları seviyorum. Özellikle zumba çokça hareket için birebir :)

Dün aksam 10'dan sonra bişey dürttü beni. Yulaf kepeğinden ekmek, kek ve kısıtlı gıdalardan sayılan mısır nişastası kullanarak nescafeli puding yaptım! Nefis görüntülerini sizle paylaşmak isterim :)



Ne de çok gülücük koymuşum yazımda çok mutluyum ondan olsa gerek :)




Mutlu haftalar! Mutlu diyetler!
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder